Home | Επικοινωνία | Νέα & Ανακοινώσεις | Περιεχόμενα | Συντομεύσεις

Το AllWines.gr είναι μια προσπάθεια να πλησιάσουμε το κρασί. Να μείνουμε κοντά του. Να μπούμε στο μεθυστικό κόσμο του. Να αισθανθούμε τη χαρά της δημιουργίας του αλλά και της πορείας του από τον αμπελώνα στο ποτήρι μας. Μια πορεία με πολλές χαρές με ποικίλες δυσκολίες αλλά πάνω απ’ όλα με υπομονή και επιμονή στη ποιότητα...

 

12.04.2011: Κρασί και μπύρα «προστατεύουν» τους ηλικιωμένους

Είστε πάνω από 75 ετών; ...Πιείτε τα κρασάκια σας, «κάνει καλό, αλλά με μέτρο», λένε οι ειδικοί. Η ελαφριά έως μέτρια κατανάλωση αλκοόλ προστατεύει κι από τα συπτώματα γεροντικής άνοιας και από το Αλτσχάιμερ και μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης των δυο νόσων.

Ασπίδα προστασίας από το Αλτσχάιμερ και τη γεροντική άνοια, το αλκοόλ με μέτρο Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν Γερμανοί επιστήμονες, οι οποίοι μελέτησαν 3.327 άτομα ηλικίας άνω των 75 ετών (με μέση ηλικία 80 ετών) για τρία ολόκληρα χρόνια και συμπέραναν ότι η ήπια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της νοητικής εκφύλισης κατά 30% για άνοια και κατά 40% για αλτσχάιμερ σε σχέση με όσους δεν πίνουν καθόλου.

 


 

Αντίθετα, όπως προκύπτει από την ίδια έρευνα, που δημοσιεύθηκε στο εξειδικευμένο περιοδικό για θέματα γήρανσης "Age and Ageing" της Oxford University Press, η μακρόχρονη κατανάλωση αλκοόλ -ιδίως σε μεγάλες ποσότητες- βλάπτει τις νοητικές λειτουργίες και διευκολύνει την εκδήλωση της νευροκφυλιστικής νόσου του εγκεφάλου.

Αγνωστο παραμένει βέβαια ακόμη αν όλα τα είδη αλκόολ έχουν τις ίδιες ευεργετικές ιδιότητες. Σύμφωνα πάντως με παλαιότερες μελέτες το κρασί φαίνεται να έχει περισσότερα οφέλη από τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά.

Εφημ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

 

Προσθήκη: 12/04/2011
Τελευταία Ανανέωση: 12/04/2011

Για παλαιότερες δημοσιεύσεις κάντε κλικ εδώ.